Då var det gjort....

Nu har jag äntligen bestämt mig.....men det tog tid innan jag kom till skott.

Jag har beställt mig en videokamera, en Canon Legria HF200.




I och med att jag gillar och fota och även testat lite filmning så kände det roligt att
unna sig en ny kamera. Då man även har småbarn så finns många lägen att filma dom med.

Har även beställt lite hållare till kameran så att man kan ha den monterad i bilen, på skotern, cykeln mm.
Hoppas att jag hinner få den innan helgen.

Annars ikväll så har jag pratat med min eventkollega Stah54 och han fått nys om ett riktigt fränt ställe. Får se om
vi ska åka och kolla på det i morgonkväll.
Ikväll har jag gjort klart en behållare till en eventcache så nu är det bara att regga den på GC-sidan och placera ut den inför eventet.

Har även suttit och funderat på att åka till Umeå och ta en 24 timmars powercachingdygn. Skulle vara skoj att testa om man skulle hinna hundra på ett dygn. Jag och JONASA gjorde ett liknande test ifjol men då fick vi ihop 92 cacher på 40 timmar.....men det so kanske var en bragd var att vi körde 140 mil under den trippen. Så många timmar gick åt till resande. Skulle jag åka till Umeå och fixa detta så blir det givetvis ett bloggrepotage om det.

Så lång vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0