Inget cachande idag....

Jaha, inte blev det någon caching idag men det kommer en ny vecka i morgon och då blir det semster......yes. Och som ni nu kanske läst så bär det ju iväg med husvagnen. Min sambo sa att om jag hade laddat med några bra filmer och ett par bra böcker så fick jag nog iväg och cacha lite när vi ställt till vagnen för dagen.....det låter lovande. Det är helt sjuk hur beroende man blir av detta med Geocaching. Många kankse tycker det låter knäppt att jag är beroende men det är så roligt.

Idag såg jag en båt på älven......jaha, tänker ni! Det är så att en av mina cacharvänner har placerat ut en cach på en ö mitt i älven och ingen har tagit den än....och det har gått en vecka nu. Hade jag tillgång till båt så skulle den varit loggad redan men nu är det ju det att jag inte har någon båt. Skulle få låna en roddbåt men det är några km att ro och det kändes inte så roande :-)

Har nu varit och hämtat husvagnen så nu är det till att börja packa. Mina Haglöfsbyxor, dator, pannlampa, kängorna, regnjacka.....det är vad som behövs på en semester.....sambon tycker nog att vi ska ha med lite mer saker.

Ha det!

Svärfars Solifer, lagomt stor och modern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0