En bit på väg...

Så har vi tagit oss en bit på väg med husvagnen...målet är Höga Kusten och Sundsvall där vi ska stanna ett par dagar.

I och med att vi åkte från Lycksele till Junsele via Åsele så var de flesta cacherna tagna reda.....gjorde jag på en nattur för några veckor sen. Det innebar att det var bara ett par som var kvar att ta, Gafsele var en av dom. Det var inga problem nu när man läst beskrivningen och hänvisningen 300 meter från där kordinaten visade. Snacka om jag var rätt så sur sist jag var här och letade på "fel" ställe, då utan beskrivning.

Nere i Junsele hade jag ju rekat en bra plats för att ställa upp husvagen. Vid badplatsen vi Hålla, även där med en cach som jag inte hittat tidiagre. Trodde nu att jag skulle göra ett fynd men inte.....man blir lite sur när ägaren till cachen inte gör något  åt den när man påtalat problemet. En bra plats för husvagnen var det i alla fall.

Idag på morgon och före besöket på Junsele djurpark så loggades Kids Corner, den också kvar som DNF sedan förra resan. Nu var det inga problem och gick i ett rask att logga. Besöket på djurparken var väl rätt sådär, lite regn gjorde väl inte besöket bättre.

Nu sitter jag vid Sollefteå Camping och rapporterar dagarna, har även hunnit med att ta 3 st cacher här ikväll när sambon var och duschade. Gäller att vara effektiv. I morgon är det bad som gäller och resa ner mot Sundsvall, får se om det blir några cacher på vägen.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0